Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2009 21:07 - ПОСЛАНИЕ
Автор: tanuha06 Категория: Поезия   
Прочетен: 899 Коментари: 2 Гласове:
3



ПОСЛАНИЕ

Сам ли си?
Не, не става дума за сестра ти, племенника ти, приятелката ти!
Имам предвид - достатъчен ли си на себе си?
Да?! Отдавна?! Добре!
...................................
Аз ли какво правя?
Ами... нищо. Уча се да бъда себе си.
Почиствам къщата си и душата си.
Отварям място.
А тази сутрин просто усетих:

ТИ си АЗ
и
АЗ съм ТИ

Време е да се запознаем.

Някои ще кажат, че вече се познаваме.
Не им вярваш, нали?
И аз не им вярвам.
Те гледат, но не виждат.
Те слушат, но не чуват.

Ние вървим един срещу друг повече от... (не помня колко) години.
Но времето всъщност няма значение.
Когато те видях за пръв път, беше с гръб към мен.
Познах те.
Но тогава не знаех, че съм те познала - научавам го сега.
Между нас прелетя искра. Изтълкувах го погрешно.
Сега познавам божествения огън, от който се е родила тази искра.
След това нещата просто започнаха да се случват.
Разговори. Размяна на книги.
Празници. Танци.
Откровения. Поезия.
Срещи и раздели. Страдание.
Привличане и отблъскване.

Стремях се към тебе като река към океана, а ти поставяше прегради.
Исках да се влея, а ти не ме допускаше.
Знаеше ли, че не съм готова, или (също като мен) сега го научаваш?
.........................................
Помниш ли деня, в който...?
А посрещането на...?
И следващия път, когато...?
.........................................
Не, не си спомняй!
Миналото не е важно!
Важно е единствено

ТУК - СЕГА

А ТУК СЕГА

АЗ съм ТИ
и
ТИ си АЗ

Време е да се запознаем.

Обади ми се, когато и ти го усетиш.
                              Slava56




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Каква приятна изненада...
20.07.2009 16:35
Благодаря!
Може би е време да се запознаем?
А може би вече се познаваме?
Slava56, mamas
цитирай
2. priqtel12 - Да, да се запознаем....Какво чудесно послание си ни оставила!
07.11.2009 17:46
Да пренаредим душата си, за да отворим място в нея за важните неща, за ВАЖНИТЕ ХОРА в живота си...
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanuha06
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23152
Постинги: 5
Коментари: 7
Гласове: 166
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930